Az első dolog ami az indító motor hibájánál kezdődik. Az emberek hajlamosak a hiba tapasztalása esetén egyszerre az akkumulátor hibájára gondolni, de nem csak gondolni hanem hamar vásárolnak is egyet! Ezek után kiderül a hiba valódi oka, ami nem feltétlenül akksi gond volt! Néhány egyszerű ötlet mellyel ki lehet szűrni a plusz kiadásokat.
- indító kulcs fordításakor semmi nem történik de a visszajelző lámpák világítanak.Jelen példánál nagy esélye van az indító motor keféinek kopására.
- Indítózásnál csak egy enyhe kattanó hangot hallunk, de a jármű nem indul. Ez a jel is utalhat kefekopásra, akkucserére semmi szükség!
- Nehézkesen teker az indító, a kontroll lámpák elhalványodnak. Itt már van esély az akku hiányosságának, de ezt egy egyszerű mérőműszerrel otthon is kimérhetjük.
- Indítózáskor az indítómotor felpereg, a motornak nem adja át a megfelelő lendületet. Ezen jelenség az indítóban található bendix problémára utal!
citroen c5 2.0HDI 2001 év járat reggelente nyögve de beidul elsöre az auto UTÁNA PÁR KM MEGTÉTELE UTÁN KIGYULAD A TÖLTÉS JELZÖ VAN MIKOR ELALSZIK VAN MIKOR NEM,AKSI SARUT MÁR MEGTISZTITOTAM TEST KÁBELT SZINTÉN RÁMÉRTEM A TÖLTÉSRE 13,78 ÉS MÁR LASSAN EGY ÉVE EZ MEGY DE KIFEJEZETEN CSAK ÖSZI IDÖBEN KEZDI EL EZT A JELENSÉGET VILÁGITÁS LEKEPCS FÜTÉS LEKEPCS UTÁNA MINDEN RENDBEN MI LEHET A GOND ,TALÁN KÁBEL PROBLÉMA FESZ SZABÁJZOT MÁR CSERÉLTEM 1 NAPIG ÉREZTEM HOGY MINTHA ERÖRE KAPOT VOLNA AZ AKSI UTÁNA MINDEN UGYANOTT FOLYTATODOT
VálaszTörléscitroen c5 2.0HDI 2001 év járat reggelente nyögve de beidul elsöre az auto UTÁNA PÁR KM MEGTÉTELE UTÁN KIGYULAD A TÖLTÉS JELZÖ VAN MIKOR ELALSZIK VAN MIKOR NEM,AKSI SARUT MÁR MEGTISZTITOTAM TEST KÁBELT SZINTÉN RÁMÉRTEM A TÖLTÉSRE 13,78 ÉS MÁR LASSAN EGY ÉVE EZ MEGY DE KIFEJEZETEN CSAK ÖSZI IDÖBEN KEZDI EL EZT A JELENSÉGET VILÁGITÁS LEKEPCS FÜTÉS LEKEPCS UTÁNA MINDEN RENDBEN MI LEHET A GOND ,TALÁN KÁBEL PROBLÉMA FESZ SZABÁJZOT MÁR CSERÉLTEM 1 NAPIG ÉREZTEM HOGY MINTHA ERÖRE KAPOT VOLNA AZ AKSI UTÁNA MINDEN UGYANOTT FOLYTATODOT
VálaszTörlés