Összes oldalmegjelenítés

2011. február 25., péntek

Hello!

A minap futottam bele egy jópofa bár elég szivatós esetbe ami a műhelyünkbe került!
Azért jópofa, mert ugyebár járműelektronikával foglalatoskodom és mégis ez a dolog ami a fejtörést eredményezi.
Autó típust nem szeretnék írni, mert ez a probléma nem csak erre a típusra jellemző ( szerintem ) de a 2000 évjárattól már egyre gyakoribb lesz eme probléma!
Tehát a gond ott kezdődött, hogy nem volt töltés az autón és hozzám került javításra.
Mivel a felújítás nem volt kivitelezhető ezért a csere mellet döntöttünk a tulajjal egyetértésben!
De nem számoltunk azzal a lehetőséggel, hogy ebben az esetben ez az általában egy másfél órás művelet már egy hete zajlik és már a 4. generátor futott fel a verdára! Igen tudom most jön az a rész ............... ezt mindenki gondolja oda :-)
Egy kicsit megnézném Ti mit mondanátok mi lehet a baj!
Leírom mindegyik generátor viselkedését vagyis hát mind a 4 ugyan azt produkálja!

Generátor fel akksi be autó indít töltés 14,4 kb 10 percig minden szupi!
Utána alapjárat ingadozik fordulat nélkül az autó megáll töltés 15,5-17-12,8
Akksi csere után előröl kezdődik a dolog!
Lenne egy kérésem a műhelyben megforduló barátok kíméljenek! Ők inkább személyesen!
várom szerintetek mi lehet a megoldás az autócserét leszámítva!

A tulaj tuti ráismer az esetre neki üzenem, hogy megoldódik a probléma már közel a megoldás:-)
ui: sajnos az emberek többsége még nincs tisztába azzal, hogy mit vásárol, mert hát ezen verdák javítása nincs meg egy ötösből a szomszéd garázsába!

1 megjegyzés: